Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2017

Προτάσεις Βιβλίων - Αγαπημένα και χρήσιμα ελληνικά βιβλία


Στο σημερινό άρθρο θα σας παρουσιάσω μερικά από τα ελληνικά βιβλία που υπάρχουν στην βιβλιοθήκη μου και τα προτείνω σε όλους τους σκυλογονείς που γνωρίζω.

Τα βιβλία αυτά με έχουν βοηθήσει πολύ να κατανοήσω τους σκύλους και την ψυχολογία τους, να έχω μια σφαιρική άποψη για τις μεθόδους εκπαίδευσης, να κατανοήσω τις ανάγκες τους για φροντίδα και μερικά μου έχουν δώσει εξαιρετικές ιδέες και προτάσεις για παιχνίδια με τον σκύλο μου. Τα προτείνω λοιπόν και σε εσάς και είμαι σίγουρη πως θα σας βοηθήσουν και πως θα τα απολαύσετε!


1. Σκύλος


Οδηγός συμβίωσης: Εγχειρίδιο λειτουργίας, αντιμετώπιση προβλημάτων, κόλπα και συμβουλές για τη φροντίδα του σκύλου σας.




Όταν πρωτοείδα το συγκεκριμένο βιβλίο, ήμουν αρκετά διστακτική για το αν τελικά θα το αγοράσω. Ήταν το τελευταίο βιβλίο του είδους του που πρόσθετα στην συλλογή μου και πίστευα πως δεν θα είχε κάτι καινούργιο να μου προσφέρει. Λόγω του μικρού μεγέθους του, άλλα και από την περίληψη πίστευα πως οι πληροφορίες που περιείχε μου ήταν ήδη γνώστες. Κατέληξα ωστόσο να το αγοράσω μια και δεν βρήκα κάτι άλλο αντίστοιχο να μου τραβήξει το ενδιαφέρον και μετά την ανάγνωση πείστηκα πως η αρχική μου εντύπωση ήταν λάθος και τελικά δεν μετάνιωσα καθόλου για την αγορά. 

Αντίθετα το συγκεκριμένο βιβλίο το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όλους τους σκυλογονείς, είτε αποκτούν πρώτη φορά έναν σκύλο είτε έχουν σκύλους μια ζωή. Και αυτό γιατί πρόκειται για έναν πλήρη οδηγό με απλές, χρήσιμες και πρακτικές συμβουλές για την εκπαίδευση, την φροντίδα, την ψυχολογία και τις ανάγκες του σκύλου, γραμμένο με έναν έξυπνο και ευχάριστο τρόπο, μιας και ο συγγραφέας στην προσπάθεια του να γίνει εύκολα κατανοητός και ευχάριστος από τους αναγνώστες παρομοιάζει τον σκύλο με έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή. Αυτό ήταν κάτι που με έκανε να απολαύσω την ανάγνωση και όπως ανέφερα στην αρχή, παρόλο που έχω ήδη ψάξει και διαβάσει αρκετά πάνω στο θέμα "σκύλος" είχε και πολλές καινούργιες λεπτομέρειες και πράγματα να μου μάθει, που δεν τα είχα βρει σε κανένα άλλο αντίστοιχο βιβλίο.  


Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Αιώρα, και μπορείς να το βρεις στα καταστήματα Public, κάνοντας κλικ εδώ, με 10,45 ευρώ.

2. Εκπαίδευση σκύλων

Ψυχολογία και προβλήματα συμπεριφοράς.



















Και από το τελευταίο βιβλίο της συλλογής μου, θα πάμε στο πρώτο βιβλίο που διάβασα σχετικά με την εκπαίδευση και την ψυχολογία των σκύλων. Το συγκεκριμένο βιβλιο είναι γραμμένο από δύο έλληνες συγγραφείς, τον εκπιαδευτή σκύλων στρατού Ιωάννη Παπαιωάννου και τον κτηνίατρο Σταύρο Τσελεπίδη και χωρίζετε σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος μας μιλάει για την προέλευση και την ιστορία του σκύλου, για την γλώσσα του σώματος του και για τα βασικά του ένστικτα, για τις κρίσιμες περιόδους (ηλικιακά) σε έναν σκύλο και για την εκπαίδευση του από την προεκπαίδευση ενός κουταβιού έως την εκπαίδευση εργασίας. Πως να εκπαιδεύσεις τον σκύλο σου ώστε να είναι φύλακας ή σύντροφος σου στο κυνήγι ή ιχνηλάτης κ.λ.π. 
Στο δεύτερο μέρος του βιβλίου, οι συγγραφείς μας μιλά για την ψυχολογία του σκύλου και για όλα τα προβλήματα που μπορεί να παρουσιάσει ένας σκύλος και πως να τα αντιμετωπίσουμε. 

Το προτείνω σε όλους τους σκυλογονείς γιατί είναι πλήρης οδηγός εκπαίδευσης και ψυχολογίας του σκύλου και είναι το μόνο βιβλίο γραμμένο από έλληνες συγγραφείς με αποτέλεσμα να είναι απόλυτα προσαρμοσμένο στην ελληνική πραγματικότητα και στις ανάγκες του έλληνα ιδιοκτήτη σκύλου. Τα δύο αυτά χαρακτηριστικά το κάνουν μοναδικό στο είδος του. Τώρα όσον αφορά τα αρνητικά, διαφωνώ με τις μεθόδους εκπαίδευσης που χρησιμοποιεί ο συγγραφέας. Για παράδειγμα θεωρεί και χρησιμοποιεί ως απαραίτητο εργαλείο εκπαίδευσης τον "πνίχτη", τον οποίο προσωπικά δεν θα χρησιμοποιούσα ποτέ μου, ούτε καν σαν λύση ανάγκης. Και δεύτερον επειδή ακριβώς μιλάει για τα πάντα, ο τρόπος που γράφει το κάθε τι είναι αρκετά περιέκτικος και χωρίς ανάλυση, οπότε κάνει την ανάγνωση ολόκληρου του βιβλίου κουραστική. 

Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ψυχάλου, και θα το βρεις στα καταστήματα Public, κάνοντας κλικ εδώ, με 9,59 ευρώ.

Το ημερολόγιο του Μπόκο - Ημέρα 1η.

Κυριακή 3/7/2022 Αγαπητό μου ημερολόγιο, με λένε Μπόκο και είμαι ένα Ροδεσιανό Ρίτζμπακ, περίπου δύο χρονών. Δεν γνωρίζουν πολλοί άνθρωποι...