Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2020

Κάνω come back!

Καλησπέρα στην σκύλο παρέα!







Έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που έκανα την τελευταία μου ανάρτηση, είναι αλήθεια. Ωστόσο, μπορεί να ήμουν απών τα τελευταία χρόνια από τα ηλεκτρονικά μέσα, ήμουν όμως πολύ πιο "παρών" στην συνυπάρξει μου με τους σκύλους. Αποκόμισα πολύ περισσότερες γνώσεις και εμπειρία και πλέον, είμαι εδώ και θα μοιράζομαι μαζί σας, σε καθημερινή βάση πολλά και διαφορετικά πράγματα που όλα όμως, σαφώς, θα έχουν να κάνουν με τον σκύλο, τον καλύτερο φίλο του ανθρώπου. 

Μείνετε λοιπόν συντονισμένοι για μυστικά, tips & triks, ιστορίες και πολλά άλλα. 
Είμαι σίγουρη πως αυτά που θα ανεβάζω, σας ενδιαφέρουν και θα σας ενθουσιάσουν, όπως άλλωστε συμβαίνει και με εμένα!

Σήμερα, σαν πρώτο άρθρο, θα μοιραστώ μαζί σας κάποια tips για το πώς να μειώσετε τις τρίχες που υπάρχουν παντού γύρω στο σπίτι. Ένα πρόβλημα που σίγουρα, οι περισσότεροι από εμάς αντιμετωπίζουν. 

Έρχεται σύντομα...



Το ημερολόγιο του Μπόκο - Ημέρα 1η.

Κυριακή 3/7/2022 Αγαπητό μου ημερολόγιο, με λένε Μπόκο και είμαι ένα Ροδεσιανό Ρίτζμπακ, περίπου δύο χρονών. Δεν γνωρίζουν πολλοί άνθρωποι...